czwartek, 12 marca 2015

Hejooo Wszystkim !!

Ostatnio dostałem e-maila od osoby anonimowej

"Witam, Pan/ Pani ma wspaniały blog taki na czasie, współczesny jestem wielką fanką bloga i śledzę go od samego początku. Jednak nikt nie wiem Kim Pani/ Pan jest. Można się o Pani/Panu dowiedzieć paru rzeczy?"

Więc odpisałem że oczywiście

i dostałem pytania


1. Kobieta/Mężczyzna
- Mężczyzna
2. Wiek ?
- 15
3. Czy Pan/Pani ma inne blogi?
- Tak
Awkward -  http://awwwkk.blogspot.com/ Kontynuacja 01.08.15 r
Ukryte miast - http://hopedie-last.blogspot.com/ Kontynuacja planowana na 02.05.15 r
Angielska wersja Tego Innego This Other - http://this-other.blogspot.com/ Kontynuacja 16.03.15 r
Wspaniałe stulecie- http://wspanialestolecie.blogspot.com/p/bohaterzy.html Pierwszy rozdział 05.07.15r
4. Co spowodowało powstanie bloga ?
- Zaczął się nowy rok 2014 moja paczka szalała za trylogią "Fifty Shades Of Gray" i wpadłem na pomysł żeby właśnie powstał ten blog. Początkowa nazwa była 50 twarzy Geja jednak nikt nie chciał tego czytać gdy zobaczył tytuł każdy myślał że to kpina i podróba prawdziwej trylogii. Nazwa więc była oczywista "Ten Inny"
5. Czemu z bloga zostały usunięte wszystkie sceny erotyczne o BDSM
- Dobre pytanie tak właściwie dużo scen BDSM nie było, a sceny erotycznie miały być usunięte ponieważ blog miał zostać wydany w gazecie i Pan T... obiecał mi że to będzie hit  okazało się że za parę dni zachwycił się innym dziełem pewnego gostka i było po mojej sławie. Sceny zostały wycięte ponieważ powiedział że jestem za młody żeby takie sceny były w blogu więc usunąłem ale mam kopię na szczęście i może kiedyś wstawię
6. Wolisz Herbatę czy Kawę ?
-Lubię tot i to ale bardziej kawę.
7. Komedia vs Horror
- Trudny wybór więc wybiorę Dramaty
8. Matematyka czy Polski ?
- No oczywiste że Polski
9. Ulubiona postać w blogu wyjaśnij czemu ?
- Hmmm  Rose , Diana i Lucas postacie te były od samego początku.Lubie je najbardziej bo one istnieją na prawdę.
10. Najgorsze postacie z bloga ?
- Katy i James
11. Najbardziej ciekawa tematyka bloga to ?
- Wampiry
12. Wymarzony aktor/aktorka która by zagrał/a Jamesa Lucasa Rose Diane i Katy
- Lucas - Douglas Booth
James- Leonardo DiCaprio
Rose- Barbara Kurdej-Szatan
Diana- Joanna Koroniewska
Katy-Dakota Johson
13. Najlepsza scena w blogu ?
- Rozdział chyba ósmy jak Rose wybiegła z żelazkiem na Jamesa
14. Jak książka spowodowała że lubisz czytać
- Jednoznacznie seria 50TG
15. Prawdziwe imię Pani/Pana
- Dawid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz